Vodafone

Petr Čerňanský | 20.12.2006 | Vodafone

Dobrý den,

využíval jsem paušální telefonické služby u Vodafonu. Chci zdůraznit že jsem s Vodafonem nikdy neuzavřel žádnou smlouvu; poskytl jsem jen "jistinu" v hodnotě 1000,- KČ, kterou by mi Vodafone měli vrátit po šesti uhrazených fakturách. V naprostém pořádku jsem pomocí inkasa uhradil první 3 faktury, ale ta čtvrtá přesahovala částku 1000,- KČ a má banka (GE Money B.) kvůli nastavenému limitu u inkasa transakci nepovolila. O ničem jsem nevěděl a považoval jsem fakturu za uhrazenou.
O tom že faktura uhrazena nebyla jsem se dozvěděl až když mi u Vodafonu omezili služby (volání).
V ten moment jsem přešel k jinemu mobilnímu operátorovi a považoval jsem věc za uzavřenou, neboť částka neuhrazené faktury se rovnala částce VRATNÉ volací jistiny.
Vodafone mi ale dál posílali faktury za další měsíce, ač byly jejih služby neaktivní. Částka se zastavila na čísle : 4.255,50 a nyní ji po mě vymáhají s pomocí firmy: "Intrum Justitia" a tato firma mi horzí v případě nezaplacení žalobou.
Chci se zeptat, zda musím - i přesto že se společností Vodafone nemám žádnou smlouvu částku uhradit, či nikoliv.
Předem mockrát děkuji za odpověď.

Odpověď:

Dobrý den,

tento dotaz nespadá do oblasti rovných příležitostí a proto je třeba požádat o právní pomoc advokátní poradnu, případně vyhledat občanskou poradnu, která se tímto konkrétně zabývá.

Ivana Spoustová

loga esf a oplzz
původní verze poradny: http://www.rovneprilezitosti.cz/oldweb/poradenstvi.php, http://www.rovneprilezitosti.cz/oldweb/info.php
© 2011; Gender Studies. Webhosting, webdesign & publikační systém TOOLKIT - econnect