jak spravne napsat vypoved

bozenka | 9.9.2008 | jak spravne napsat vypoved

dobry den chtela jsem se zeptat jak ma spravne byt podana vypoved a co do ní mam napsat.dekuji za vyrizení

Odpověď:

Výpověď musí mít písemnou formu a musí být doručena zaměstnavateli. Zaměstnanec může uvést jakýkoliv důvod a nebo nemusí žádný důvod uvádět. Váš pracovní poměr pak skončí uplynutím dvouměsíční doby, která počíná prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po té, co byla doručena výpověď - tedy pokud výpověď doručíte do konce září, váš pracovní poměr skončí k 30.11.2008. Tuto skutečnost můžete uvést, ale ani to enní nezbytné, protože tento fakt vyplývá přímo ze zákoníku práce.

Ivana Spoustová

loga esf a oplzz
původní verze poradny: http://www.rovneprilezitosti.cz/oldweb/poradenstvi.php, http://www.rovneprilezitosti.cz/oldweb/info.php
© 2011; Gender Studies. Webhosting, webdesign & publikační systém TOOLKIT - econnect