Miroslav - Vodafon agresivní praktika | 31.8.2015 22:00:48
Dobrý den,
nevím si rady, navíc žiji většinu týdne v cizině.
Uzavřel jsem 5/14 dvouletou smlouvu s Vodafone na 600minut roamingu v ceně tarifu za cca 1.100kč/měsíčně
cca 5-6/15 mi změnili tarif (informaci o změně podmínek jsem přímo nedostal, dozvěděl jsem se vše náhodou) mi změnili
Změna spočívá v tom, že mi vzali 600min zdarma na měsíc, dali mi jakýchsi pět dní a pak za každý den účtují 69kč
V praxi to znamená, že platím stejný paušál cca 1.175kč + navíc v rozporu s uzavřenou sml. 25x 69kč (1.725kč) = 2.900kč (stačí na zavadit o tlačítko hovoru na 1s a agresivně naúčtují 69kč)
Poslal jsem stížnost na ČTU a snad pracují pro Vodafon, odpověděli, že je vše v pořádku.
Vodafon mi přes infolinku oznámil, pošlete písemnou výpověď. Tu jsem poslal, ale nic se neděje. Volal jsem po cca deseti dnech, že žádám a trvám na písemné odpovědi na mou výpověď. Odpověď zněla, že pouze volají, že nemusí posílat písemnou odpověď. Pokud jí chci, musím zaslat notářsky ověřenou písemnou výpověď.
Mezi tím tiše účtují 69kč za každý den...
Velmi rád bych podal žalobu na Vodafon, jde o princip, agresivní přístup účtování, změnu smlouvy, dělají si co chtějí.
Dokonce pokud vypovím smlouvu já, o když se mi nehorázně zdraží tarif, musím zaplatit Vodafone penále protože smlouvu vypovídám.
Omlouvám se a děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
lituji, ale tento dotaz nespadá do okruhu problémů, které řeší naše poradna.
Kateřina Lovitt